Szadź i magia lasu

Dłuższą chwilkę miałem odpoczynek od plenerów fotograficznych czego mi bardzo brakowało niestety w ostatnich dniach oprócz braku czasu warunki również nie były sprzyjające na fajne kadry. Wczoraj wygospodarowałem nieco czasu i pomimo, że nie było fajnego światła postanowiłem zrobić jakiś wypad w okolicy. Od rana utrzymywała się mgła i szadź, która potrafi wyczarować magiczny klimat - i tak się stało kiedy pojechałem do lasu, kilka kroków i oniemiałem było niczym w w bajce. Szadź otuliła każde drzewo, gałązkę, trawkę a delikatna mgiełka dodawała tajemniczości tym bardziej że było już po 13 po południu i w lesie robiło się ciemno. Przewaga bieli mieszała się z jeszcze jesiennymi barwami dodając ciekawych kontrastów . Przez chwile czułem się jak w jakimś zaczarowanym bajkowym lesie.






Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Potok Szczawa w Beskidzie Niskim

Magia o poranku

W ostatniej chwili bajkowy zachód w Jaszczurowej