O mnie





Nazywam się Arkadiusz Miazga mieszkam na Podkarpaciu w Ropczycach pasjonuje mnie wiele rzeczy w tym fotografia w szczególności krajobrazowa to właśnie tam odnajduję samego siebie, kiedy obcuję z naturą, która otwiera przede mną  magiczny pierwiastek .  To właśnie te  niezwykłe często ulotne    chwile mgieł o poranku, burze, zachody  staram się utrwalić i pokazać  jak fantastyczny jest świat w którym żyjemy.  Nie jestem zawodowym fotografem,  ale   kocham fotografię i ciągle uczę się robić piękne zdjęcia mimo, że kontakt z aparatem nie jest mi obcy. Fotografia krajobrazowa na dobre wciągnęła mnie latem 2020 roku kiedy zakosztowałem uroku porannych mgieł.  Będzie mi miło  za pozytywne opinie, ale również te krytyczne, które poszerzą moje horyzonty w wykonywaniu fotografii. Serdecznie zapraszam Wszystkich  na mojego bloga. 

Moje zdjęcia znajdziesz również na moim fanpage 

https://www.facebook.com/Natura-w-moim-obiektywie-105662911367058

Kontakt arekmiazga@gmail.com 


Poniżej kilka wybranych zdjęć w moim ulubionym jesiennym klimacie z 2020 roku, więcej znajdziecie na moim fanpage.








Komentarze

  1. Arku, cuda, wstaw więcej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo sukcesywnie będę się rozkręcał pozdrawiam ;)

      Usuń
  2. Piękności czekam na więcej zdjęć brak mi tylko tych zimowych Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też, brakuje nieco bieli, ale może coś niebawem się pojawi pozdrawiam ;)

      Usuń
  3. Cudne zdjęcia, oglądanie ich bardzo mnie relaksuje :) Także lubię te klimaty i stare kapliczki :) Pozdrawiam, Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także nawet rok temu próbowałem swoich sił szkicują niektóre część z nich znalazło sie w tomiku wierszy u mojego kuzyna pozdrawiam ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Potok Szczawa w Beskidzie Niskim

Magia o poranku

W ostatniej chwili bajkowy zachód w Jaszczurowej