Październikowe kolory czas zacząć

Tak sobie myślę, jak ten czas szybko ucieka miesiąc za miesiącem nie dawno cieszyliśmy się z wiosny,a dziś mamy już 1 października dni krótkie pogoda jak na razie nie zachwyca brak optymalnie słońca, które mogłoby podkreślić już kolorowe liście i zauważyłem że jest dużo mniej mgieł niż rok temu przynajmniej w mojej bliskiej okolicy. Odwiedziłem przejazdem zalew w Kamionce w okolicy znana miejscówka, mnie szczególnie zachwyca jesienią kiedy o poranku są piękne mgły. Udałem się w miejsce w którym hmm jeszcze nigdy nie byłem i  zrobiło na mnie duże wrażenie ponieważ na tle zalewu odbijały się w widzie kolorowe liście, a kadr który sobie wymyśliłem  był o tyle ciekawy ponieważ pierwszy plan tworzył kajak w wodzie oraz drewniana kładka, która częściowo zniszczona była zanurzona w wodzie -- do tego słońce, które dało fajne pastelowe kolory.  Spędzonych tutaj kilkanaście minut w ciszy i spokoju naładowały moje bateryjki ;)





Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Potok Szczawa w Beskidzie Niskim

Magia o poranku

W ostatniej chwili bajkowy zachód w Jaszczurowej