Natura światłem malowana

Długo czekałem na jakieś fajne warunki w których mógłbym połączyć magie kolorów jesieni z mgłami - przyznam wcale to nie takie proste ale dziś w końcu się udało kiedy pojawiłem się przed świtem o niebieskiej godzinie na zalewie Kamionka byłem miło zaskoczony nie tylko minusową temperaturą ( -1), która spowodowała że wiele łąk pokryła biała szadź, która w blasku słońca skrzyła niczym śnieg. Nie byłem pierwszy nad zalewem bo jak zazwyczaj wędkarze przebywali tutaj całą noc z którymi wymieniłem kilka zdań przy tej temperaturze i palącego się ogniska szacun ;)

Kiedy powoli wyszły pierwsze promienie słońca warunki szybko się zmieniały a mgła podświetlona nad zalewem ''tańczyła'' w niezwykły sposób. Bardzo ciekawe było na zakolu rzeki Tuszymka, która łączy się z zalewem tam to była dosłownie magia światła cienia i mgły. Zapraszam do obejrzenia każdego kadru z osobna i oczywiście zachęcam wszystkich do komentowania i dzielenia się swoimi spostrzeżeniami.



Zalew Kamionka o niebieskiej godzinie na kilka minut przed wschodem słońca, które miałem za swoimi plecami 









Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Potok Szczawa w Beskidzie Niskim

Magia o poranku

W ostatniej chwili bajkowy zachód w Jaszczurowej