Jesienne inspiracje

W tym roku dość powoli rozkręcają się barwy jesieni, co prawda złoci się i czerwieni w wielu miejscach  ale nie ma finalnego wow na które ja i wiele osób czeka. Niestety ta chwila jest ulotna bardzo krótko trwa dlatego chłońmy magię jesieni. Wczoraj po pracy udałem się na mały rekonesans aby odreagować po kilku godzinach pracy, a gdzie najlepiej oczywiście z dala od miasta. Wspólnie z kolegą przyjechaliśmy do Kamionki, która ostatnio często gościa na moich zdjęciach. Ten niewielki zakątek myślałem, że znam jak własną kieszeń grubo się myliłem kiedy tydzień temu podziwiałem wschód słońca z innego miejsca niż z reguły okoliczni fotografowie wykonują tutaj  zdjęcia.  Już kiedyś chciałem udać się  nieco dalej wzdłuż rzeki Tuszymka, która tworzy zalew Kamionka i to był świetny pomysł ponieważ znalazłem obiecujące na przyszłość miejscówki w których rzeka tworzy interesujące zakola z możliwością dojścia do nich  z których będzie widać wschody zachody te ostatnie dane mi było widzieć wręcz w ostatniej chwili. 






Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Potok Szczawa w Beskidzie Niskim

Magia o poranku

W ostatniej chwili bajkowy zachód w Jaszczurowej