Ostatni lipcowy zachód słońca

Ostatni dzień lipca postanowiłem zakończyć jakimś fajnym zachodem słońca, wybrałem okoliczny Glinik oraz fajnie wyglądającą wąską drogę, to właśnie tutaj chciałem wykonać kadr zachodu słońca które będzie nad krętą dróżką, a słońce swoimi promieniami nada magicznego klimatu. Aplikacja z której korzystam Exsate Golden Hour była bardzo pomocnicza ponieważ wiedziałem kiedy i gdzie  słońce będzie  zachodziło nad tym miejscem.  Kiedy jasna kulka  chyliła się ku zachodowi zaczął się niezwykły spektakl złotej godziny, okoliczne jeszcze nie skoszone zboża oraz zeschłe trawy idealnie wpisały się w złotą godzinę połyskując swoimi kolorkami. To samo miało miejsce kiedy słońce  miało schować się za wzniesienie  wówczas okolica przybrała bardziej czerwoną subtelną  barwę, na koniec w okolicy pojawiły się piękne mgiełki, niestety pech chciał, że nie miałem gdzie zatrzymać się, a pobocze ruchliwej drogi było zbyt wąskie  i  niebezpieczne kiedy zapadała szarówka. 




Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Potok Szczawa w Beskidzie Niskim

Magia o poranku

W ostatniej chwili bajkowy zachód w Jaszczurowej