Moje zdjęcie wygrało w konkursie na Bieszczadzki Kalendarz 2022

Ponad dwa tygodnie temu Bieszczadzki portal www.mojebieszczady.com zaproponował mi udział w konkursie  ''Bieszczadzki Kalendarz'' 2022. Pani Monika Bulik  zainteresowała się kilkoma ostatnimi zdjęciami, które wykonałem będąc w czerwcu w Bieszczadach. Nie spodziewałem się zupełnie, że najwyższą lokatę uzyska zdjęcie, które na jednej z grup bieszczadzkich zostało nazwane ''górą Mordoru'' z filmu ''Władca pierścieni''. To plus trzy inne zdjęcia znajdą się w kalendarzu na 2022 rok z czego jestem niesamowicie dumny ponieważ to mój pierwszy tak znaczący sukces w dodatku z terenu, który tak pokochałem jeśli chodzi Bieszczady. Z tego miejsca chciałbym podziękować za możliwość udziału Pani Monice z portalu www.mojebieszczady.com oraz wszystkim osobą, które oddały głosy na moje zdjęcia. Jesteście cudowni a Wasze głosy są dodatkowym dla mnie wsparciem i motywacją , że to co robię ma sens. Jeszcze raz dziękuję. Dla przypomnienia zdjęcia z konkursu.

Komentarze

  1. U mnie podane łącze nie chce działać. Miłych wakacji i dalszych udanych zdjęć, pozdrawiam. J.T.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepraszam, już działa. Poprzednio był błąd 404.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak owszem za pierwszym razem zawsze pojawiał się błąd ponownie było już ok pozdrawiam i życzę miłego dnia.

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Potok Szczawa w Beskidzie Niskim

Magia o poranku

W ostatniej chwili bajkowy zachód w Jaszczurowej