Lipcowe słoneczniki okraszone promieniami słońca

Długo szukałem w swojej najbliższej okolicy ładnego pola ze słonecznikami, które są nieodzownym krajobrazem naszego kraju. Traf chciał, że jedna ze znajomych poinformowała mnie gdzie, znajduje się osobliwe  pole ze słonecznikami. Następnego dnia po wieczór chciałem wykonać jakieś kadry o zachodzie słońca ponieważ pole skierowane jest  m.in w tym kierunku co doda świetnego efektu promieni słonecznych. Niestety kiedy zawitałem na miejscu tuż obok rozpędzała się komórka burzowa z opadam deszczu kilka zdjęć  i musiałem przeczekać deszcz w samochodzie zanim to zrobiłem wykonałem kilka zdjęć z tzw. ''dramatycznym niebem''. 

Kilkanaście minut później kiedy słońce chyliło się ku zachodowi przyjechała w to miejsce znajoma fotograf z Dębicy, wspólnie wymieniliśmy opinie na temat naszej pasji i wspólnie walczyliśmy tego wieczoru z plagą komarów.  Rzeczywiście słoneczniki w promieniach zachodzącego słońca wyglądały cudownie ale tutaj też przydał się stary taboret z którego robiłem zdjęcia ponieważ teren ten nie jest płaski, a niestety statyw musiałby mieć ze 2,5 metra aby w ładnie kadr uchwycić. Jeszcze powrócę w to miejsce kiedy niebo będzie z ciekawymi chmurkami. 





Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Potok Szczawa w Beskidzie Niskim

Magia o poranku

W ostatniej chwili bajkowy zachód w Jaszczurowej