Makowe szaleństwo

Jak kiedyś wspominałem znaleźć obecnie pole z pięknymi polnymi makami jest szalenie trudno, ale mi się to udało w niedzielę, dzięki informacji życzliwej osobie, która wskazała niezwykle urocze miejsce w okolicy Ocieszyna  ( Podkarpacie). To bardzo ważne ponieważ zauważyłem, że duża część osób związanych z fotografią nie lubi dzielić się m.in takimi miejscówkami oczywiście rozumiem to jeśli ktoś na tym zarabia zawodowo, ale znaczna część fotografów krajobrazowych robi to dla własnej pasji. 

Wiem ale nie powiem to nie dla mnie, natura jest dla wszystkich ale człowiek ją niestety monopolizuje dla własnego ego - dlatego to miejsce również udostępniłem kilku osobom, które prywatnie pytały mnie o lokalizację.  Co prawda w niedzielę przechodziły nad tym miejscem ciemne chmury, ale nadały one interesujących barw i podkreśliły dynamikę i kontrast z otoczeniem. Kiedy wykonywałem z kolegą zdjęcia podszedł do nas sympatyczny starszy gospodarz tego pola, który dziwił się skąd urosło tyle maków - ktoś inny proponował mu skosić, ale on docenił piękno i pozostawił je  i chwała dla tego człowieka. 

Maki kwitnący krzew oraz płot dodał magicznego wiejskiego klimatu. Niemal w samych Ropczycach także znalazłem przez przypadek interesująca polną drogę przy której rosły przepiękne maki. Niestety w dalszym ciągu nie mogę znaleźć pola   w kierunku zachodu słońca i pewno w tym roku będzie to bardzo trudne, ale kto wie ?




Autor bloga na tle maków 



Polna droga prowadząca do obrzeży miasta Ropczyce 


Komentarze

  1. Super piękne maki i okolica! :) Fajnie, że znalazłeś takowe, pewnie trzeba dzielić się z innymi, bo to pomaga iść przez życie z uśmiechem! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Potok Szczawa w Beskidzie Niskim

Magia o poranku

W ostatniej chwili bajkowy zachód w Jaszczurowej