Żółto i kolorowo

Na taki maj czekam cały rok, kiedy na polach zakwitną rzepaki nadając  nietuzinkowej aury szczególnie kiedy znajdziemy się w porze zachodzącego słońca. Zauważyłem że im bliżej miasta tym rzepaki bardziej kwitną, wczoraj zrobiłem sobie taką objazdówkę od Góry Ropczyckiej po Szufnarową i widać ich intensywność mniej lub więcej. Kiedy zjawiłem się po 19:30 w Górze Ropczyckiej sprawdziłem pewną polną drogę i to był strzał w dziesiątkę ponieważ znajdowało się tam ogromne rzepakowe pole oświetlone promieniami zachodzącego słońca.  Dodatkową ciekawostką był widoczny na ich tle bardzo uroczy stary zabytkowy  Kościół w Górze Ropczyckiej. Idealny moment został wynagrodzony poniższymi kadrami zanim słońce schowało się za wzniesieniem. 




Jadąc polną drogą zauważyłem takie wymowne drzewo na tyle żółtego pola i nieba, które przybrało barwę zachodu. 



Komentarze

  1. Piękne wieczorne światełko i rzepak! Drzewo super się prezentuje, lubie też takie klimaty! 🌳🌿☀️🌾

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki tej wycieczce odkryłem nowe fajne miejsca i muszę je wykorzystać do światła wschodu i zachodu oby tylko pogoda była w miarę dobra. Pozdrowienia Irku ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Potok Szczawa w Beskidzie Niskim

Magia o poranku

W ostatniej chwili bajkowy zachód w Jaszczurowej