Krajobrazy z Szufnarowej

Maj to niewątpliwie miesiąc niezwykłych intensywnych barw wiosennych, które szczególnie cenią sobie osoby zajmujące się fotografią krajobrazową.  Niezliczone pola rzepaków kontrastują się przepięknie nie tylko z błękitnym niebem ale też takim, które wygląda dramatycznie burzowe chmury dodają dynamizmu w fotograf.  Dziś chciałbym skupić się na pewnej starej wierzbie, która  rośnie w Szufnarowej około 25 km od mojej miejscowości. Widziałem wcześniej wspomniane drzewo na niektórych fotografiach ''lokalnych fotografów'' ale dziś takie czasy, że nie każdy lubi dzielić się swoimi miejscami  - ja do grobu ich nie zabiorę więc jeśli ktoś chce znać ich lokalizację proszę do mnie pisać śmiało arekmiazga@gmail.com 

Wierzbę znalazłem w zasadzie przypadkowo szukając wysokiego punktu i takim sposobem natrafiłem na urocze i magiczne drzewo, które wyglądało wspaniale na tle rosnących w jego okolicy mniszków, które często zbieram na syrop lub nalewkę.  To idealne miejsce na wschody słońca i taki mam zamiar z tym miejscem. W tle widzimy fantastyczną panoramę Pogórza Strzyżowskiego, która w kadrach przypomina niektóre zakątki Bieszczadzkie.  Przebywanie w tym miejscu jest naprawdę odskocznią od codzienności. 






Komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. Dzięki postaram się jeszcze ''wstrzelić'' na jakieś inne kadry, bo miejsce interesujące ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Potok Szczawa w Beskidzie Niskim

Magia o poranku

W ostatniej chwili bajkowy zachód w Jaszczurowej