Pomnik Chrystusa Króla w Małej

Wczoraj objechałem okoliczne miejscowości i nie mogłem oprzeć się aby nie wstąpić w okolice Pomnika Chrystusa Króla w Małej, który znany jest w całym regionie. Nim zawitałem w jego progi postanowiłem poszukać zupełnie innych kadrów, takich, które by mnie satysfakcjonowały. Wybrałem stok naprzeciw pomnika jadąc wąską drogą w górę, która jest naprawdę stroma, ale widoczki są zacne. Nie tylko widać pomnik ale również w oddali Pogórze Strzyżowskie z górami  Chełm i Bardo, które majestatycznie komponowały się z pomnikiem i wijącą się drogą w dół.  Okoliczne pola, przypominały nieco te, które znamy z Moraw czy Ponidzia pofalowane i pomalowane późnym popołudniowym światłem. Zabrakło jedynie chmur, a niebo bezchmurne słabo się prezentuje przy zachodach słońca.





Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Potok Szczawa w Beskidzie Niskim

Magia o poranku

W ostatniej chwili bajkowy zachód w Jaszczurowej