Kolorowo nad rzeką

Wczoraj przed wschodem przyjechałem na jedną z moich ulubionych miejscówek w Cierpiszu gdzie oprócz zalewu wpada do niego mała rzeczka Tuszymka, która przy odpowiednich warunkach jest naprawdę urocza, a ja wciąż poznaję jej piękno. Gdyby nie wietrzna pogoda okolicę skrywałaby tajemnicza mgła, która często tam występuje. Kilka minut przed wschodem niebo było niezwykle pokolorowane pięknymi barwami, które w tym momencie było o wiele piękniejsze niż sam wschód słońca, który został przytłumiony przez chmury i nie był tak efektowny. Na domiar tego kiedy wykonywałem zdjęcia obok mnie pojawił się pan bóbr, który pokazywał swoje możliwości pływackie. 





Komentarze

  1. Piękne nastrojowe zdjęcia. Podobnie jak tutaj mam, że przed wschodem widzę piękniejsze kolory a na sam wschód to idę już do domu! ;) ale nie zawsze! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To prawda czasami człowiek myśli, ale wyjdzie piękne czerwone kółeczko, a tu ..... ale mimo tego sama atmosfera przed i w czasie jest wyjątkowa i warto z takich uroków natury korzystać. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Potok Szczawa w Beskidzie Niskim

Magia o poranku

W ostatniej chwili bajkowy zachód w Jaszczurowej