Czym pstrykam fotki

Wczoraj odebrałem swoją drugą lustrzankę z bardzo dobrym jasnym  obiektywem Sigma 17-50 mm 1:2.8. Wcześniej robiłem zdjęcia na wysłużonym już Nikonie D 5000 z obiektem kitowym 18-105 mm z  którym mam wiele pięknych pozytywnych wspomnień, ale przyszedł czas na zmianę sprzętu i optyki. Po dłuższych przemyśleniach za i przeciw zdecydowałem się na Nikona D 7200, który ma bardzo pozytywne opinie i świetne możliwości podobnie jak bardzo jasny i ostry obiektyw Sigma, który jest kompatybilny z body Nikona, a to bardzo istotne. Body i obiektyw  mam jeszcze na gwarancji, a migawka w chwili zakupu miała tylko 619 zdjęć czego chcieć więcej do fotografii krajobrazowej. Ale nie sprzęt jest najważniejszy on jest tylko dodatkiem do naszych inwencji  i pomysłu w trakcie tworzenia kadrów. Pewno zapytacie czy D 5000 pozostanie u mnie ? Nie trafi do młodego fotografa, który także chce rozwijać pasję fotografowania krajobrazów. Do nowego Nikona mam wszystko co potrzebuje jasny obiektyw Sigma  oraz Nikonowski 55-200 mm do tego ostatniego jeszcze planuję dokupić telekonwenter x 2 i jakiś lepszy statyw.  Teraz tylko czekać na piękne światło, które pomaluje moje kadry, na które serdecznie  Wszystkich zapraszam.







Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Potok Szczawa w Beskidzie Niskim

Magia o poranku

W ostatniej chwili bajkowy zachód w Jaszczurowej