Mglisty poranek

Miałem nosa aby dziś raniutko kiedy jeszcze było ciemno zahaczyć o moją miejscówkę, wieczorem warunki wskazywały, że rano mogą być efektowne mgły a jeśli dopisze słońce to będzie prawdziwa magia. O 6:00 byłem gotowy do ''strzału'' niestety droga jedno lodowisko i bardzo należało uważać mimo, że do tego miejsca mam 5 minut samochodem. Najlepiej takie ewentualności brać pod uwagę i wcześniej wyjechać a przede wszystkim bezpiecznie. Kiedy robiłem pierwsze kadry, była właśnie niebieska godzina, w dodatku mgła dodawała niesamowitej tajemniczości. Czekałem kiedy promienie wschodzącego Słońca okraszą okoliczne mgły i biel, niestety nisko wiszące nad horyzontem chmury szybko przysłoniły dopiero co wschodzące Słońce. 





Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Potok Szczawa w Beskidzie Niskim

Magia o poranku

W ostatniej chwili bajkowy zachód w Jaszczurowej