Las w zimowej aurze

Można powiedzieć, że w Nowym Roku doczekaliśmy się skromnego śniegu, który co prawda w mieście jest ledwo widoczny, ale na południe od mojego miasta Ropczyce jest go zdecydowanie więcej dzięki czemu mogłem wykonać kilka zdjęć Lasu Gnojnickiego, który latem i jesienią odwiedzam pod kątem dorodnych  grzybów, tym razem chciałem wykonać kilka kadrów w aurze zimowej. Niestety słońca było jak na lekarstwo i brakowało mi go do zdjęć popołudniowych, które dodałby fajne ciepłe   światło. Pomimo, że śniegu nie było za wiele las kontrastował wieloma barwami w niezwykłej ciszy wokoło. 

Zapraszam również na mojego fanpage 

https://www.facebook.com/Natura-w-moim-obiektywie-105662911367058









Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Potok Szczawa w Beskidzie Niskim

Magia o poranku

W ostatniej chwili bajkowy zachód w Jaszczurowej